tirsdag den 16. november 2010

Han gav det sin Best Shot - Willie Fordham (1927-2010)



Baseball verden mistet en stor ambassadør for spillet, som Negro League legende Willie Fordham døde i går (2010/08/22)

Fordham, var medlem af 1952 Eastern League Harrisburg senatorer og Negro League Harrisburg Giants 1.953 til 1.955, en dygtig forfatter, og motiverende højttaler. Han havde værktøjerne til at gøre det i de store ligaer og næsten gjorde (prøv med Dodgers i 1952), men hans farve holdt ham tilbage. Jeg har for nylig spurgt Willie hvordan han ønskede at folk skulle huske sit spil dage, sagde han: "Jeg spillede med og mod de bedste spillere til at spille spillet", og han fulgte op ved at sige "Jeg har altid gav det mit bedste skud".

Min medfølelse går ud til Willie's familie og venner.

Han inspirerede utallige mennesker gennem årene for at finde de bedste i sig selv og aldrig give op.

Willie's arv vil leve videre gennem hans bøger, familie, venner og dem, han inspirerede gennem årene.

Neger League Remembrance nat vil ikke være den samme uden dig.

Tjenesterne vil blive afholdt på lørdag 2010/08/28 Klokken 11 i Harrisburg (jeg vil give flere detaljer i morgen).

EDIT: Service finder sted lørdag på Camp Curtin Memorial Mitchell United Methodist Church, 2221 N. sjette St., Harrisburg. Visning vil blive 9 til 11 om morgenen, med den service at følge med det samme bagefter.

Boganmeldelse: Jeg gjorde mit bedste skudt af Willie Fordham

Harrisburg Living Legacy: Willie Fordham

Mode Ugentlig: Willie Fordham

Penn Live: Susquehanna Township indfødte, tidligere Neger League standout Willie Fordham dør på 83

York Daily Record: Willie Fordham, 83, huskes for neger League karriere

Examiner.com: Willie Fordham Negro League Pitcher Dies på 83 (1927-2010)

Ingen kommentarer: